Vetten

Vetten
Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.
Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.

Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.Ongemerkt gebruiken we teveel vet bij de bereiding van onze maaltijden waardoor we onnodig veel calorien binnenkrijgen, 1 eetlepel olie levert immers ongeveer 100 calorien op. Gebruik daarom bij het koken gemiddeld 1 eetlepel per persoon, verhit de vetten kort en verwarm groenten niet te lang.